h1

Ali Kınık 5 Tane Full Albüm

Haziran 25, 2009

ali_kinikduvar_yaz_s_.jpg

Ali Kınık – Beni Öldü Say

Ali Kınık – Anadolu
Ali Kınık – Asin Beni
Ali Kınık – Beni Öldü Say
Ali Kınık – Dönerim Sana
Ali Kınık – Gitme
Ali Kınık – Kardelen
Ali Kınık – Sari Gelin
Ali Kınık – Susma
Ali Kınık – Türkiye Gibi
Ali Kınık – Yunus’a Cagri

 

Ali Kınık – Bu Sarki

Ali Kınık – Adam Degilim
Ali Kınık – Avare
Ali Kınık – Ben Beklerim
Ali Kınık – Biktim
Ali Kınık – Bildigin Gibi Degil
Ali Kınık – Bu Sarki
Ali Kınık – Firari Sevdam
Ali Kınık – Kardesim
Ali Kınık – Mümkün Degil
Ali Kınık – Olmadi
Ali Kınık – Zemheri

Ali Kınık – Duvar Yazisi

Ali Kınık – Bu Ask
Ali Kınık – Duvar Yazisi – (Ali Ayşeyi Seviyor)
Ali Kınık – Emanet
Ali Kınık – Feride
Ali Kınık – Karayilan
Ali Kınık – Koca Reis
Ali Kınık – Kurtlar Sofrasi
Ali Kınık – Küstün Mü
Ali Kınık – Odam Kirec Tutmuyor
Ali Kınık – Olmadi
Ali Kınık – Olmuyor
Ali Kınık – Özlemisim
Ali Kınık – Sariz
Ali Kınık – Unuttun Mu
Ali Kınık – Yere Batsin

 

Ali Kınık – Bir Millet Uyaniyor

Ali Kınık – Anadolu
Ali Kınık – Asın Beni
Ali Kınık – Avare
Ali Kınık – Bildiğin Gibi Değil
Ali Kınık – Bir Millet Uyanıyor
Ali Kınık – Bu Şarkı
Ali Kınık – Firari Sevdam
Ali Kınık – Kardelen
Ali Kınık – Türkiye Gibi
Ali Kınık – Zemheri

 

Ali kinik – Isyan sarkilari 2008

Ali Kinik –  01 – Isyan Bildiri & Alayina Isyan (( Siir )9
Ali Kinik –  02 – Eskiyaya Cikti Adim
Ali Kinik – 03 – Senden Sonrasi Kiyametimdir
Ali Kinik – 04 – Cal Kemanci
Ali Kinik – 05 – Kerkük
Ali Kinik – 06 – Türkce
Ali Kinik – 07 – Itin Biri
Ali Kinik – 08 – Kuralsiz
Ali Kinik – 09 – Baska Birinimi Sevdin
Ali Kinik -10 – Ben Seni Hic Unutmadim
Ali Kinik – 11 – Fenerli
Ali Kinik – 12 – Karli Daglar Karaligin Bastimi
Ali Kinik – 13 – Kurt Destani

5 ALBÜM İNDİRMEK İÇİN

Bir Cevap Yazın

